Seria i numer | Typ/ producent | Numer fabryczny/ Rok budowy | Status | Historia | Uwagi |
lokomotywy parowe |
TKh 05353 | T3A / Fablok Chrzanów | 3121 / 1953 | sprawna technicznie | pracowała w Hucie Florian Świętochłowice | dzierżawa z DB Schenker Rail Polska SA |
TKt48-146 | TKt48/2 / Fablok Chrzanów | 4736 / 1956 | oczekuje naprawy | pracował w PKP - lokomotywownia Kępno | odkupiony od PKP SA |
lokomotywy spalinowe |
SM30-507 | 1D / Fablok Chrzanów | 3532 / 1958 | sprawna technicznie | pracowała w bazie pali w Rzeszowie | podarowana przez ORLEN S.A. |
Ls40-5293 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5293 / 1959 | pomnik Wrocław ul. Paczkowska | pracowała na bocznicach | podarowany przez ORLEN S.A. |
Ls40-5434 | Ls40 / Fablok Chrzanów | 5434 / 1959 | sprawna technicznie | pracowała na bocznicy w Ujeździe Górnym | odkupiona od PPZM Ujazd Górny |
SM30-513 | 1D / Fablok Chrzanów | 3544 / 1960 | oczekuje naprawy | pracowała w bazie paliw we Wrześni | podarowana przez ORLEN S.A. |
SM03-343 | Ls150 / Fablok Chrzanów | 5614 / 1961 | w trakcie naprawy | pracowała w Wojsku Polskim w Stawach | podarowana przez Wojsko Polskie |
SM30-662 | 1D / Fablok Chrzanów | 6627 / 1964 | sprawna technicznie | pracowała w Wojsku Polskim w Inowrocławiu | podarowana przez Wojsko Polskie |
SM41-126 | DVM2 / Ganz Mavag | 929 / 1964 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Stargardzie Szcz. | odkupiony od PKP S.A. |
SP30-194 | 1D / Fablok Chrzanów | 6974 / 1965 | odrestaurowana zewnętrznie | pracowała na PKP, ostatnio w Opolu | podarowana przez PKP CARGO S.A. |
SP42-001 | 101D / Fablok Chrzanów | 8058 / 1970 | oczekuje renowacji | pracowała na PKP, ostatnio w Jeleniej Górze | podarowana przez PKP CARGO S.A. |
Ls60-356 | Ls60 / Zastal Zielona Góra | 356 / 1971 | oczekuje naprawy | pracowała z bazie paliw w Rzepinie | podarowana przez ORLEN S.A. |
SM04-633 | 409Da / Zastal Zielona Góra | 633 / 1978 | w trakcie naprawy | pracowała w Wojsku Polskim w Drawnie | podarowana przez Wojsko Polskie |
SM04-836 | 409Da / Mystal Myszków | 160 / 1988 | w trakcie naprawy | pracowała w bazie paliw Gdańsk Kiełpinek | podarowana przez ORLEN S.A. |
lokomotywy elektryczne |
EU05-22 | 44E / Skoda | 4328 / 1961 | oczekuje renowacji | pracowała w PKP lokomotywownia Warszawa Olszynka Grochowska | podarowana przez PKP CARGO S.A. |
wagony pasażerskie osobowe |
Biy 24525 | C3itrPr18 / LHW Breslau | - / 1919 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Nysa | zakupiony od PKP S.A. |
Bi 27943 | Cid21 / LHW Breslau | - / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, a od 1969 w KGHM Lubin | podarowany przez PolMiedź-Trans Sp z o.o. |
Bi 9017 | Bi29 / LHB Bautzen | - / 1929 | w trakcie naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP S.A. |
Ai 9406 | Bi29 / Beuchelt Greenberg | - / 1930 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Wrocław Gł. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Bchuxz 15277 | 10A / H.Cegielski Poznań | - / 1947 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon socjalny | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Bhuxzt 15921 | 8A / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1957 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. sieciowym | podarowany przez PKP Energetyka S.A. |
Bhixt 17443 | 43A / H.Cegielski Poznań | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio w poc. rat. w Rybniku | podarowany przez PKP PLK S.A. |
Bwixt 505121-48271-3 | 120A / Pafawag Wrocław | 3258 / 1976 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnia st. mac. Leszno | zakupiony od Przewozy Regionalne Sp. z o.o. |
Awxz 515119-80270-7 | 112Ag / H.cegielski Poznań | 16672 / 1978 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. |
Bwxz 515120-40118-4 | 111Ag / H.cegielski Poznań | 16431 / 1979 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. |
wagony pasażerskie pocztowe |
Pmx 515100-48142-0 | 101Ch / Pafawag | 2223 / 1971 | oczekuje naprawy | Urząd Pocztowy Szczecin 2, potem PKP PLK | darowizna PKP PLK S.A. |
wagony pasażerskie bagażowe |
Fhxt 30280 | 3F / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Dwx 515195-88097-3 | 209Ca / Pafawag Wrocław | 3171 / 1975 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. |
wagony towarowe platformy |
Yp 23026 | ? | - / 1904 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. |
Pd31 636985 | Stuttgart A4 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP Energetyka S.A. |
Pddk31 612507 | C-IV / H.Cegielski Poznań | - / 1923 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Pdk31 646857 | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1939 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Pdk31 647512 | Stuttgart / budowy niemieckiej | - / 1941 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
K 22513008417-4 | 4Z / Huta Ostrowiec | - / 1952 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
wagony towarowe węglarki |
Wddo 346578 | Villach / budowy niemieckiej | - / 1942 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP PR Sp. z o.o. |
Wddo 311071 | 3W / Pafawag Wrocław | - / 1946 | sprawny technicznie | ostatnio pracował jako wagon tech-gosp | zakupiony od ZRK DOM Poznań |
Wddo 307730 | 1W / Huta Ostrowiec | - / 1948 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem ZNTK Bydgoszcz | odkupiony od PESA Bydgoszcz S.A. |
Wddo 438746 | 4W / Pafawag Wrocław | - / 1949 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez Elektrownię Turów |
WWy 400849 | 17W / FWS Świdnica | - / 1953 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w Elektrociepłowni Żerań | podarowany przez Muzeum Komunikacji w Warszawie |
E 22515079734-1 | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracowała w PKP potem w Elektrociepłowni Siekierki w Warszawie | podarowana przez PGNiG Termika S.A. |
E 22515083271-8 | 11W / Pafawag Wrocław | - / 1955 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w Elektr. Halemba, zmodernizowany | podarowany przez PKE S.A. |
Es 22515520522-5 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1961 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Es 02515528012-3 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Es 02515529721-3 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1963 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Wddo 390300 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Wddo 394383 | 9W / Pafawag Wrocław | - / 1964 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Wddoh 409503 | 9W/2 / Pafawag Wrocław | - / 1966 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
wagony towarowe cysterny |
Rh 556809 | - / budowy pruskiej | - / ok. 1910, modernizacja ok. 1935 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. |
Rh 554918 | - / budowy niemieckiej | - / 1929 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w KWK Marcel | podarowany przez Kompanie Węglową |
Rh 858589 | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Rh 550187 | - / budowy niemieckiej | - / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładzie Suchej Destylacji Drewna w Gryfinie | odkupiony od Gryfskand Sp. z o.o. |
Rh 555988 | - / budowy niemieckiej | - / 1940 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. |
Rbh 557487 | Uerdingen / budowy niemieckiej | - / 1941 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu mazutu | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
RRh 555884 | Deutz 63 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. |
RRh 553337 | Deutz 48 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. |
RRh 554939 | Uerdingen 63 / budowy niemieckiej | - / 1943 | oczekuje naprawy | pracował w PEC potem na PKP | podarowany przez PKP S.A. |
RRh 554547 | - / budowy pruskiej | - / 1944 | oczekuje naprawy | pracował w PEC, potem DEC | podarowany przez ORLEN S.A. |
Rh 563062 | 1R/1 / ZASTAL Zielona Góra | - / 1947 | oczekuje naprawy | Dyrekcja Eksploatacji Cystern, potem Elektrownia Dolna Odra | darowizna PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A. |
Rbh 563644 | 1R/1 / ZZPM Zielona Góra | - / 1948 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon PEC, potem DEC | odkupiony od GATX Polska Sp. z o.o. |
Roh 564998 | 8026 / Wagonbau Niesky | - / 1955 | oczekuje naprawy | pracował w PKP jako wagon do transportu oleju | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
RRh 565471 | 20R / PPZM Zielona Góra | - / 1956 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Cukrowni Kluczewo | podarowany przez Polski Cukier S.A. |
Uah 21510053388-8 | 29R / FW Świdnica | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w Zakładach Chemicznych Oświęcim | podarowany przez RAIL POLSKA Sp. z o.o. |
RRh 568977 | 29R / FW Świdnica | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w Elektrowni Łagisza | podarowany przez Tauron Wytwarzanie S.A. |
Uh 21510020396-1 | 230R / FWS Świdnica | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Polifarb Wrocław | odkupiony od PPG-Deco Sp. z o.o. |
Us 21510921604-8 | CWL26 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP jako wagon Zakł. Chem. Oświecim | podarowany przez Rail Polska S.A. |
wagony towarowe wapniarki |
Sddw 750490 | 1S / Pafawag Wrocław | - / 1952 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
T 22515603825-2 | 205S / ZNTK Wrocław | - / 1968 | sprawny technicznie | pracował w PKP, ostatnio jako wagon tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. |
wagony towarowe kryte |
Kdn 125837 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1902 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdn 115459 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1907 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdn 123689 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1908 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdn 128852 | IId8 / - | - / 1911 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A |
Kdn 118171 | Kassel IId8 / budowy pruskiej | - / 1912 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdnh 183251 | F / budowy właskiej | - / 1912 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdt 140270 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1913 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Gklm 21511128821-7 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1914 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
X 870183 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1917 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdt 135476 | Kassel A2 / budowy niemieckiej | - / 1920 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kdth 133758 | C-I / Wagon Ostrów Wlkp. | 201 / 1923 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany prze PKP PLK S.A. |
Kdt 145633 | Kassel / budowy niemieckiej | - / 1927 | oczekuje naprawy | pracował w PKP potem w PLK S.A. | podarowany przez PKP PLK S.A. |
Kdsth 135342 | Dresden / budowy niemieckiej | - / 1936 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kpt 193045 | C-IX / Huta Ostrowiec | 16576 / 1938 | oczekuje naprawy | pracował w PKP | podarowany przez PKP PLK S.A. |
Kdt 118574 | Oppeln / budowy niemieckiej | - / 1939 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kddt 103410 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kddt 103411 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Kddet 165264 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Kddet 168506 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1959 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Ggs 02511481434-3 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO zmodernizowany | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Ggs 02511482707-1 | 23K / Pafawag Wrocław | - / 1960 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem Cukrownia Jawor, zmodernizowany | odkupiony od SudZucker Polska S.A. |
Us-ux 40519525000-7 | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Us-ux 40519525001-5 | 211K / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1963 | sprawny technicznie | pracował w PKP, zmodernizowany do przesyłek ekspresowych | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
wagony towarowe chłodnie |
Ibchqrs 22518144282-6 | 202Lc / ZNTK Ostrów Wlkp. | - / 1972 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
wagony towarowe samowyładowcze |
Wddah 512771 | 41WS / ZNTK Wrocław | 531 / 1962 | oczekuje naprawy | pracował w zakładach Wapienniczych Górażdże | odkupiony od Lhoist Polska S.A. |
Wddah 481506 | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1964 | oczekuje renowacji | pracował w PKP | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Fd 20516021150-9 | 59WS / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
Fd 20516024492-2 | 41WS/2 / ZNTK Wrocław | - / 1968 | oczekuje naprawy | pracował w PKP, potem PKP CARGO S.A. | podarowany przez PKP CARGO S.A. |
wagony służbowe |
Xk 855146 | C-Ib / Huta Ostrowiec | - / 1939 | w trakcie naprawy | pracował w PKP, przebudowany na cele tech-gosp | odkupiony od PKP S.A. |
U(Ft) 30519404558-2 | 1K / Pafawag Wrocław | - / 1950 | sprawny technicznie | pracował w PKP, potem w WP | podarowany przez Wojsko Polskie |
Bck 635199-80006-4 | 110A / H.Cegielski Poznań | - / 1976 | sprawny technicznie | pracował w PKP | zakupiony od PKP Intercity S.A. |